Torsdagsmatcher
Tilmeldingsfrist er overskredet
Torsdagsmatcherne genneføres af SKS, torsdag aften gennem sæsonen. Sejladserne er åbne for alle.

Du tilmelder dig, ved at logge ind på denne side med dit login, udfylde ekstra felterne herunder og betale startgebyret.

Hvis du er medlem af SKS, skal du logge ind med det brugernavn og password du selv har valgt til dette system. Du skal logge ind med de oplysninger for at kunne sejle til medlemspris.

Hvis du ikke er medlem af SKS, skal du oprette en profil og udfylde alle felter, markeret med rød stjerne, hvorefter du kan tilmelde dig og betale som Ej medlem. Hvis du tidligere har oprettet en profil, skal du blot logge ind med brugernavn og password fra tidligere.

Hvis der er problemer med dette, er du velkommen til at kontakte mail@skovshoved-sejlklub.dk, hvor du vil få hjælp hurtigt.
30.09.2014
22.05.2014 kl. 18.30 - 11.09.2014 kl. 21.00